Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Do čeho balíme vaše balíčky?

Víte, že hnědé kartonové krabice se dají až 7x dále spracovat? Většina hnědých krabic se po prvním použití vyhodí a putuje na další spracování. Není to škoda ?

Jedna z možností dalšího využití je použit ji znovu. Což je nejen ekologické, ale i levné, pokud víte, kde krabice sehnat. Vytvořili jsme si systém sběru krabic a obalového materiálu, který nám zatím stačí pro pokrytí všech našich objednávek. Krabice do které byla vaše zásilka zabalena byla určena původně k jinému účelu, než odeslání vaší objednávky. Myslíme si, že není na škodu ji  takto jednoduše znovu poslat do světa a využít ji znovu. Můžeme to nazvat recyklace nebo opětovné využití. Důležité je, že nevytváříme nový odpad.

Proč kupovat nové krabice na přepravu, když je kolem nás spousty prázdých krabic, ve kterých vám může zboží pohodlně přijít.

Jde nám především o obsah, ne o obal.

 

Krabice nenakupujeme. Odkud je tedy máme?

  • v krabicích nám přichází zboží
  • kolem nás je spousta výroben, které vyhazují denně různě velké krabice (komponenty ke klavíru, krabičky po šroubkach, výroba městského mobiliáře atd.)
  • sbíráme krabičky z obuvy, které tam nechají zákazníci
  • obalový/výplňový materiál také sbíráme
  • okolí nám nosí krabičky, které se jim doma časem nahromadí
  • v nákupních centrech je každý den velké množství obalového materiálu určeného k vyhození.

I tento způsob recyklace má své mouchy. Víme o nich. Například izolepa je stále plastová. Zatím jsme bohužel nenašli papírovou, která by byla dostatečně pevná a vyhovovala by nám po všech stránkách.

Chtěli byste raději dostat zboží v nové krabičce, která byla vyrobená přímo pro vaše zboží? Napište nám, i tento názor nás zajímá.

Máte nějaké námitky k našemu postupu balení zboží? Jsme otevřeni jakékoli diskuzi a je možné, že do budoucna tento postup přehodnotíme. Vše záleží na vás, na zákaznících.

Dostali jste od nás balíček a máte nějakou připomínku k obalu? Napište nám jak to vidíte vy?

*
*
*